Dragon Age

Cuda Thedas

Dragon Age Keep sposobem na import zapisów do Dragon Age: Inkwizycja

Dodano: 28 sierpnia 2013 20:45 | autor: Severan

Martwiliście się o import decyzji podjętych w poprzednich grach z serii Dragon Age? BioWare obiecało, że się tym zajmie. Teraz wiemy już, w jaki sposób możliwe będzie przeniesienie zapisów stanu gry z poprzednich części do Dragon Age: Inquisition (Dragon Age: Inkwizycja).

Mark Darrah, producent wykonawczy w ekipie Dragon Age, ujawnił właśnie projekt Dragon Age Keep (Twierdza Dragon Age) - projekt, dzięki któremu będziemy mogli wykreować swój świat ze wszystkimi podjętymi wcześniej decyzjami i przenieść go do Dragon Age: Inkwizycja. Więcej informacji na ten temat znajdziecie w rozwinięciu, gdzie umieściliśmy pełne tłumaczenie listu Marka do fanów. Jak Wam się podoba ten pomysł?

Dragon Age Keep

Hej, to znowu ja.

W Dragon Age wybory mają znaczenie. Zawsze była dla nas ważne to, aby nasi fani mieli pełną kontrolę i swobodę w kształtowaniu swojego świata Dragon Age. Decyzje, które podejmujesz; wrogowie, których pokonujesz, relacje, które zawiązujesz. To wszystko jest ważne i powinno być uhonorowane. Wielu z Was zastanawiało się jak Wasze decyzje z Dragon Age: Początek i Dragon Age II zostaną przeniesione do Dragon Age: Inquisition. Dzisiaj mogę Wam dokładnie wyjawić jak to będzie wyglądało.

Jest mi niezmiernie miło ogłosić Dragon Age Keep. W Keep będziecie mogli dostosować swój świat Dragon Age według Waszych specyfikacji. Jak zmodyfikować swojego Strażnika i Hawke'a? Kim byli twoi towarzysze? Kogo wybraliście do romansu? Kto doszedł do władzy, a kto poniósł klęskę? Jakie dziedzictwo zostawiliście?

W Keep będziecie mogli dostosować co tylko chcecie w świecie Thedas. Wtedy będziecie mogli zaimportować swój stworzony stan świata gry do nowej rozgrywki w Dragon Age: Inquisition. Uszkodziły Wam się lub usunęliście dawne zapisy stanu gry? Nie ma problemu - stwórzcie sobie wszystko w Keep i zachowajcie to na przyszłość. Ludziom, którzy pierwszy raz zagłębia się w świecie Dragon Age, Keep pomoże zrozumieć obecnych tam ludzi, miejsca i wydarzenia, które ukształtowały świat przedstawiony w Dragon Age: Inquisition.

Chciałbym opowiedzieć Wam trochę jak powstała Dragon Age Keep. Podczas wczesnej fazy planowania Dragon Age: Inquisition myśleliśmy, jak moglibyśmy zaimportować zapisy z poprzednich gier. Mieliśmy do czynienia z całkowicie nowym silnikiem i nową generacja konsol. Było to dla nas priorytetem, aby nasi fani, niezależnie od używanej platformy wczoraj i dziś. mogli przenieść swoje decyzje do nowej gry.

Zdaliśmy sobie sprawę, że aby to zrobić musielibyśmy szukać rozwiązania w chmurze. Przeniesienie się do chmury umożliwia graczom stworzenie swojego unikalnego stanu świata gry niezależnie od platformy (obecnej lub używanej w przyszłości), czy innych mediów. Dla obecnych fanów zaletą chmury jest to, że (jeśli lubicie spojlery) mogą poznać opcje "co by było gdyby?" i zobaczyć sobie dokładnie wydarzenia i konsekwencje z naszych poprzednich gier, których wcześniej nie mogli zobaczyć. Następnie można zagrać w poprzednie gry i dokładnie przyjrzeć się tym momentom.

Nawet jeśli nie będziecie chcieli wracać do poprzednich gier, to będziecie mogli ustalić sobie nowy bieg wydarzeń w wykreowanym przez siebie świecie i zaimportować go do Dragon Age: Inquisition, a potem zobaczyć konsekwencje swoich działań.

Co z aktualnymi zapisami stanów z poprzednich gier? Wciąż badamy możliwości wykorzystania już istniejących stanów gry do wykreowania swojego świata w Dragon Age Keep. Informacje na ten temat podamy w ciągu najbliższych miesięcy.

Dodatkową zaletą związaną z przejściem do chmury jest możliwość rozwiązania problemów logicznych w fabule, które dawniej nie mogły być rozwiązane ze względu na komplikacje ze strony klienta lub limitów posiadaczy danej platformy. W swoim wnętrzu Keep posiada specjalny logiczny weryfikator, który będzie dbał o brak jakichkolwiek błędów i konfliktów.

Wybory w naszych grach są ogromne, a od czasu do czasu także i subtelnie postrzegane. W niektórych przypadkach podjęte w poprzednich grach decyzje ujawnią się dopiero w pewnym stadium nowej historii. Obsługa tych wszystkich permutacji jest bardzo złożona. Bardzo złożona. Prześledzenie wszystkich możliwych wyborów i ich potencjalnego mieszania się, nawet w celu stworzenia bardzo prostego wyboru, jest bardzo podatne na błędy.

Jako przykład podam, że import stanów gry z Dragon Age: Początek do Dragon Age II posiadał około 600 różnych danych, w większości wymagających bardzo złożonego rozwiązania logistycznego , które da odpowiedź na to "Jak gracz rozstrzygnie te decyzje w końcówce gry". W związku z tym niektóre obecne importy stanów gry są bardzo zbugowane, a wina za to leży po naszej stronie i jesteśmy zobowiązani, aby to naprawić. Trwale . Keep pozwala nam na to. Użytkownicy Keep nie będą musieli dłużej narzekać na niespójności logiczne.

Zaczynając od dziś, możecie odwiedzić stronę Dragon Age Keep i zarejestrować się do wersji beta, która ruszy na początku przyszłego roku. Bardzo chętnie poznamy Wasze opinie na ten temat, zanim w pełni to udostępnimy w 2014 roku. Keep będzie dostępne dla wszystkich kilka miesięcy przed premiera Dragon Age: Inquisition, aby dać fanom możliwość do eksperymentowania z historią i tworzenia jej w dowolny sposób.

Więcej informacji już wkrótce. Dzięki, że to przeczytaliście.

 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież