Dragon Age

Cuda Thedas

Kotlina Mroźnego Grzbietu

Dodano: 28 października 2015 19:33 | autor: Pottero

Rodzaj: region
Położenie: Ferelden, Góry Mroźnego Grzbietu

Opis:

Halvor najczęściej wraca około Odzimienia, ale z uwagi na panującą ostatnio pogodę nie wypatrywałem jego przybycia. Dlatego tym bardziej zaskoczyło mnie, gdy usłyszałem jego głos na targu:

„Nizinniku! Przysługiwać mi miał darmowy napitek przy mojej następnej wizycie. I kolacja. No chyba że chcesz się wymigać od zakładu?”

Może i chciałem się wymigać, ale tego wieczoru z radością opłaciłem rachunek w karczmie. Zapytałem Halvora o jego ostatnie podróże, a on odparł, że handlował z Awarami w Kotlinie Mroźnego Grzbietu. Uniósł brew, gdy ujrzał wyraz mojej twarzy. Opowiedziałem mu więc historie, którymi raczono nas, gdy byliśmy dziećmi, o dzielnych ekspedycjach, które gubiły się w miejscach takich jak Zachodnie Podejście, Moczary Nahashin czy Kotlina Mroźnego Grzbietu właśnie. Zaśmiał się i przyznał, że miejsce to bywa srogie. Opisał gęste lasy – większe niż wszystkie, jakie dotąd widziałem, tego jestem pewien – i pogrążone w mroku bagna. Zasada, którą kierował się podczas podróży, sprowadzała się do jednego: „uważaj i bądź czujny... bo wszystko może cię zabić”. Przyroda jest dzika, a urwiska strome i należy uważać na kaprysy bogów (bogów awarskich, ma się rozumieć). Oczywiście zwierzyna dopisuje, handel popłaca, a gród Awarów robi wrażenie.

„Ale czy ludzie naprawdę tam znikają?”, zapytałem.

„Niewielu nizinników tam dociera. Nie wiem, ilu potem wraca”. Te ostatnie słowa były żartem, ale nie podejrzewam, bym prędko zawitał w to miejsce.

— List od fereldeńskiego kupca do jego kuzyna w Wysokożu

Zadania:

  • Kotlina wzywa
  • Echa przeszłości
  • Śladami Ameridana
  • Kres Ameridana
  • Hakkon Zimowy Dech
  • Awarscy sojusznicy
  • Goście grodu
  • Łamacz Szczęk
  • Materiał na publikację
  • Na wygnaniu
  • Nazwisko ojca
  • Poprowadź natarcie
  • Próby Hakkona
  • Storvacker w niewoli
  • Strata przyjaciela
  • Śladami naszej historii
  • Tajemnica zimy
  • W góry
  • Obrona Kotliny Mroźnego Grzbietu
  • Szczeliny na brzegu
  • Szczelina na dnie Kotliny
  • Szczeliny w Kotlinie
  • Szczeliny wzdłuż rzeki
Ważne miejsca:

Kotlina Mroźnego Grzbietu to obszar dodany wraz z dodatkiem Szczęki Hakkona. Najważniejszym punktem jest Gród Kamiennego Niedźwiedzia, w którym Inkwizytor spotkać może awarskich sprzymierzeńców, jak również odwiedzić kilka sklepów, oferujących uzbrojenie, składniki rzemieślnicze oraz wystrój Podniebnej Twierdzy. Podobnie jak w podstawowej wersji gry, w Kotlinie dostępne są astraria i okulara. Na wyspie znanej jako Samotnia Pani Niebios zdobyć można nową zdolność Inkwizytora, egidę szczeliny, pozwalającą generować tarczę ochronną.

 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież