Dragon Age

Cuda Thedas

Klasy i specjalizacje

Dodano: 06 czerwca 2014 09:34 | autor: Severan

MAG

Mag

Osoby potrafiące czerpać energię prosto z Pustki, ignorując przy tym podszepty demonów, to jednostki wyjątkowe. Gdy zdecydują się skupić na sztuce wojennej, stają się niezwykle groźnymi przeciwnikami. Mag może atakować nieprzyjaciół deszczem ognia, zamrażać ich, ale także uzdrawiać swych sojuszników. Większość magów posiada umiejętności, które wroga nie tylko osłabiają, ale czynią też podatnym na ataki fizyczne, co powinni wykorzystywać inni członkowie drużyny.

Specjalizacje maga:

Zaklinacz (Knight Enchanter) – Takich magów nie spotyka się często. Otrzymali specjalne pozwolenie od Zakonu na uczestnictwo w walce. Przywołują ostrza z Pustki i są biegli w zaklęciach ochronnych oraz obronnych.

Nekromanta (Necromancer) – Ci magowie specjalizują się w przejmowaniu kontroli nad duchami związanymi ze śmiercią, dzięki czemu mogą wywoływać u wrogów lęk o własne życie, rzucać duchy do walki, a nawet powodować straszliwe wybuchy, kiedy przeciwnik zginie.

Mag szczelin (Rift Mage) – Ci magowie używają mocy Pustki, aby przywoływać z niej obiekty materialne lub przemieniać samą Zasłonę w broń, żeby oszałamiać i miażdżyć swoich wrogów.

WOJOWNIK

Wojownik

Zaprawiony w boju, specjalizujący się w walce na krótki dystans wojownik, to trzon każdej drużyny. Stojąc na pierwszej linii, przyjmuje na siebie ciężar uderzeń wroga i skupia na sobie jego uwagę, umożliwiając innym klasom wyprowadzanie ataków z dystansu. Część wojowników korzysta z broni jednoręcznej i tarczy, wielu jednak preferuje broń dwuręczną, zdając się wyłącznie na ochronę oferowaną przez potężne srebrytowe pancerze.

Specjalizacje wojownika:

Bohater (Champion) – Wojownicy krzewiący tradycję czempionów są niepokonani. Korzystają z pancerzy, broni i samoświadomości, aby przyjmować na siebie ataki przeciwników, chroniąc jednocześnie bardziej podatnych na obrażenia sojuszników.

Templariusz (Templar) – Gdy walka staje się krwawa, ci zawzięci i śmiertelnie niebezpieczni wojownicy stają się jeszcze bardziej brutalni. Zadawanie im obrażeń wprawia ich w szał – większość przeciwników nie ma już szans na powtórzenie tego błędu.

Łupieżca (Reaver) – Ci bezlitośni wojownicy specjalizują się w walce z magami i demonami. Nie może ich zatrzymać magia przeciwników, a za sprawą swoich praworządnych mocy chronią i inspirują sojuszników.

ŁOTRZYK

Łotrzyk

Głównym zadaniem uzbrojonego w łuk, sztylety i podstępne sztuczki łotrzyka, jest zadawanie jak największych obrażeń przeciwnikowi. Łotrzyk łączy zwykle zdolność maskowania z wysoką mobilnością, przemieszczając się na zapewniające przewagę pozycje – czy to w miejsca, z których może ostrzeliwać wrogów, czy to za plecy niczego nie podejrzewającego maga. Zabójczo skuteczni i niezwykle sprytni łotrzykowie mogą odwrócić bieg każdego starcia.

Specjalizacje łotrzyka:

Artefaktor (Artificier Ci specjaliści opanowują pole bitwy dzięki śmiercionośnym pułapkom. Wróg zwykle nie potrafi przewidzieć, gdzie się znajdują podłożone miny, a także ich właściciele.

Skrytobójca (Assassin Każdy łotrzyk potrafi zabić wroga, ale tylko skrytobójcy robią to w sposób, który zasługuje na miano sztuki. Specjalizują się w szybkim i bezlitosnym mordowaniu ofiar, po którym na powrót kryją się w cieniu, albo uśmiercaniu celu z bezpiecznej odległości.

Nawałnica (Tempest Nieprzewidywalni znawcy tej sztuki używają alchemicznych mikstur, aby otaczać się lodem lub płomieniami. Są szybcy, nieobliczalni, a może nawet szaleni. Gdy ruszają do ataku, sprawiają wrażenie, jakby wyzywali wrogów na pojedynek ze śmiercią.

 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież