Menu
Ankieta
Online
Naszą witrynę przegląda teraz 25 gościSkąd wzięła się nazwa?
Dodano: 24 grudnia 2011 20:25 | autor: roelka
|
Dragon Age Journeys: NazewnictwoJeden spośród dwóch liderów naszego zespołu w EA2D , Pete Hawley jest westernem wśród super producentów i VP Departamentu Rozwoju . W czasie swojej kariery Pete był producentem wykonawczym Burnout Paradise, dyrektorem departamentu rozwoju w Sony, przewodził procesom produkcji w Lionhead i wyprodukował Driver. Mówiąc wprost, Pete jest jednym z najbardziej zasłużonych producentów w przemyśle gier komputerowych. Niedawno musieliśmy podjąć decyzję co do nazwy gry, tymczasowa nazwa Dragon Age 2d nie była zbyt chwytliwa. Podczas gdy my zaczynaliśmy już uderzać głowami o ścianę, Pete opowiedział nam historię o sesji, podczas której wymyślano nazwę dla flagowego produktu Lionhead. Na początku zespół, w tym Hawley, Peter Molyneux, Pete i kilka innych osób, wystosował propozycję, by stworzyć krótki, prosty deskryptor pasujący do Fable, ich baśniowej, heroicznej gry. Podobnie jak w przypadku podobnych spotkań, na których grupa przyjaciół debatuje nad problemem nie znajdując rozwiązania, i to ciągnęło się dopóki zegar nie wybił godziny 3 nad ranem. Ktoś w końcu powiedział, "Wystarczy. Wymyśliłem. Jezus 2000. Powrócił i tym razem, jest wkurzony!". Ale rozwiązanie ich problemu, przez cały czas było tuż przed ich oczami. Na naszym spotkaniu Dragon Age: Journeys było jedną z najbardziej branych pod uwagę nazw. Samo spotkanie trwało jednak bardzo długo, wkrótce wszyscy zaczęliśmy odczuwać fatygę i nasze pomysły zamieniły się w żarty komputerowych maniaków, takie jak:
Ale im więcej czasu mijało, tym bardziej docierała do nas rada Pete'a i nazwa Dragon Age: Journeys brzmiała coraz lepiej. Problem tkwił w tym, że już wtedy planowaliśmy na początek stworzyć trzy oddzielne rozdziały rozgrywki dla pojedynczego gracza, i następne w przyszłości. W jaki sposób rozróżnialibyśmy kolejne rozdziały? Rozwiązanie okazało się proste. Musieliśmy przesunąć dwukropek. Dragon Age Journeys stało się główną nazwą, parasolem, pod którym tworzylibyśmy wszystko, co możemy zaoferować przeglądarkom. Dzięki temu uzyskaliśmy wolność w nadawaniu każdemu rozdziałowi nazwy odpowiadającej elementom jego fabuły i swobodę w tworzeniu innych tytułów przyszłości. |
Panel użytkownika
Wybierz szablon
Wyszukiwarka
Ostatnie wątki
-
Could not get any data from the forum, please check the configuration.
Forum
Najnowsze pliki
- Grey Warden Runic Armor (10.07)
- DAII Weapons (10.07)
- More Hairstyles (05.07)
- Extra Dog Slot (04.07)
- Lock Bash (04.07)
Losowy obrazek
Serwisy zrzeszone
- GameWalk.pl - Gry
- Status Widmo - Mass Effect 3
- Risen Info - Risen
- Wrota Fable - Fable 3
- Warownia - Wiedźmin 2
- Majesty Site - Majesty
- Crysis Core - Crysis 3
- Call of Duty Modern Warfare 3
- Kuźnia Demona - Hunted: The Demon's Forge
- The Elder Scrolls IV - Skyrim
- Stronghold Info - Twierdza 3
- Bulletstorm
- WSM - Witcher 3
Polub nas także na facebooku - Cuda Thedas :)