Dragon Age

Cuda Thedas

Wycięte sceny

Dodano: 02 lutego 2012 13:41 | autor: roelka

OD TWÓRCÓW:

Kilka miesięcy temu, odnowiliśmy samouczek i pierwsze mapy Dragon Age: Legends, dodając do nich bardziej rozbudowane elementy fabularne i wybory moralne w stylu BioWare. Pierwsze trzy mapy Planasene Pass zostały zaktualizowane, lecz niestety brakło nam czasu na wprowadzenie poprawek do końcowych trzech map, mimo iż mieliśmy gotową zawartość.

Teraz, gdy Dragon Age: Legends zostało ukończone, pomyśleliśmy, że zabawnie będzie pokazać wam "wycięte sceny" z 4,5 i 6 mapy Planasene Pass.

Misja: Darkspawn Detour

Opis: Fort Elim znajduje się w dole rzeki, również po drodze. Być może uda nam się znaleźć tam pomoc, przed spotkaniem z Lukeshem i Eiton.
Antor: Tam w oddali widać już chyba Fort Elim. Wypatrujcie zabójcy.
Joslin: Nikt nie mówił nic o zabójcy...
Derandt: To paranoik. Mroczne Pomioty, to co innego, o nie możemy się martwić.
(drużyna dociera do Fortu Elim )
Antor: To nazywają fortem? Gdzie są strażnicy?
Janara: Nie możesz podziurawić ich strzałami, jeśli ich nie widać.
Korznik: Nigdy bym o tym nie pomyślał.
(misja zakończona)
Ravi: Tam, za górskim grzbietem, widać Fort Elim. Mam nadzieję, że znajdziemy tam sprzymierzeńców.

Misja: Secure Fort Elim (Zabezpiecz Fort Elim).

Opis: Fort wypełniony jest skażonymi bestiami. Szybko pozbądź się mrocznych pomiotów, by móc kontynuować misję i odnaleźć mojego syna.
Joslin: Śmierć jest wszędzie. Mroczne pomioty wszystko zniszczyły. Wygląda na to, że ruszyły w tę stronę. Moje ostrze jest głodne.
Derendt: Grupa mrocznych pomiotów atakuje tamte drzwi.
(drużyna spotyka Cerlais)
Cerlais: Dziękuję. Nie wiem jak długo jeszcze bylibyśmy w stanie się im opierać.
Ravi: Jestem Wicehrabia Ravi, a to jest (imię bohatera), mój zaufany zastępca. Zajmujemy się sprawą tych mrocznych pomiotów i szukamy zdolnych sojuszników.
Cerlais: Szlachetny cel. Nazywam się Cerlais. Pomóżcie mi odzyskać ten Fort, a dołączę do was.
Antor: To kolejna plaga! Uważajcie, za wami jest ich więcej!
Korznik: W tym leży sedno problemu. To miejsce cuchnie skażeniem.
(drużyna wpada w zasadzkę ogra. Derandt próbuję wszystkich ocalić)
Bavain: Oj. Ogr.
Ravi: Derandt! Głupcze...
Derandt: Wkrótce... stanę na nogi..
Cerlais: Nie martw się, mój panie. W mgnieniu oka przywrócę go do walki.
Mam kuzynkę w Kirkwall, mieście, które znajduje się tuż po drugiej stronie lasu. Jest zdolną wojowniczką i na pewno dołączy do naszej sprawy.
Ravi: Na szczęście, Kirkwall jest nam po drodze. Zatrzymamy się tam, by przeprowadzić rekrutację i uzupełnić zapasy przed najazdem na Las Planasene.
(misja zakończona)
Ravi: Fort Elim jest bezpieczny, lecz Derandt został ciężko ranny. Przynajmniej Cerlais może do nas dołączyć. Jej magia lecznicza będzie bardzo pomocna w przywróceniu Derandta do zdrowia i utrzyma nas przy życiu w starciach z mrocznymi pomiotami.

Misja: Safe Passage (Bezpieczne Przejście)

Opis: Teraz, gdy Fort Elim jest wolny od mrocznych pomiotów, kontynuuj podróż wzdłuż Strumienia Elim, prosto do Lasu Planasene. Góry Vimmark pełne są stworzeń bardziej niebezpiecznych od mrocznych pomiotów, musimy więc zachować ostrożność!
Antor: Jest cicho. Zbyt cicho.
Cerlais: Być może twoje obawy co do plagi są zbyt pochopne?
Korznik: Spodziewam się ujrzeć tutaj mroczne pomioty.
Joslin: Nie widziałam żadnych, gdy wcześniej tędy podróżowałam.
Janara: Pająki! Uważajcie na siebie!
Wygląda na to, że będziemy musieli wywalczyć sobie drogę przez to gniazdo.
(jeśli gracz zdecydował się stanąć wcześniej po stronie Antor, Korznik utknie w pajęczym kokonie. Gracz będzie miał wybór uratować lub zostawić Korznika.)
Antor: Korznik? Nie łatwo jest biegać w pajęczym kokonie, prawda?
Korznik: Wygląda na to, że masz nade mną przewagę, panie. Przysięgam, że nie zabiłem twojego ojca.
(jeśli gracz zdecyduje uratować Korznika)
Anotr: Ha! Jaki masz dowód na to, że go nie zabiłeś?
Korznik: Obecnie żadnego. Ale przysięgam ci pomóc odnaleźć prawdziwego zabójcę. Jeśli mnie uwolnisz, oczywiście.
Antor: Dobrze.
(jeśli gracz zdecyduje zostawić Korznika)
Antor: Piękne słowa z ust profesjonalnego zabójcy. Będę spał spokojnie wiedząc, że zostałeś obiadem pająków. Żegnam.
Korznik: Śpij i wiedz, że następnym razem gdy cię spotkam, zabiję cię.
(jeśli gracz zdecydował się stanąć wcześniej po stronie Korznika, Antor utknie w pajęczym kokonie. Gracz będzie miał wybór uratować lub zostawić Antora)
Korznik: Antor? Do twarzy ci w tym kokonie. Będzie mógł wytrzymać nawet rok.
Antor: Przybyłeś by zabić mnie, tak samo jak zabiłeś mojego ojca?
(jeśli gracz zdecyduje uratować Antora)
Korznik: Powiedzmy, że cię uwolnię. Przydałby się nam dobry łucznik. Rozejm?
Antor: Mam inny wybór?
Korznik: Raczej nie.
(jeśli gracz zdecyduje zostawić Antora)
Korznik: Nie zabiję cię. Ale nie mam zamiaru cię wypuścić, byś potem próbował mnie zabić.
Antor: Wracaj tutaj! Odgryzę ci kolana!
(po wyjaśnieniu konfliktu Antora i Korznika, drużyna sprawdza stan Derandta)
Ravi: Derandt, czujesz się lepiej?
Derandt: Cerlais jest cudotwórcą. Nie wiem co było w tej nalewce, ale wyleczyło nawet moje stawy.
(misja zakończona)
Ravi: Dotarliśmy do Kirkwall. Zatrzymamy się na krótko, by uzupełnić zapasy i przeprowadzić rekrutację przed podróżą do Lasu Planasene, gdzie znajdziemy Lukesha i mojego syna. Eltion jest dla mnie najważniejszy na świecie.

 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież