Dragon Age

Cuda Thedas

Talenty

Dodano: 01 grudnia 2010 14:14 | autor: Agnessa

Wojownik

Drugi OddechDrugi oddech
Wieloletni trening daje wojownikowi dostęp do najgłębszych zasobów energii, dzięki którym w jednej chwili może prawie całkowicie odnowić swe zapasy wytrzymałości.



Dola SługiDola sługi
Wojownik wyprowadza potężny cios, z zamiarem zlikwidowania najsłabszego celu. Udany atak automatycznie zabija przeciwnika normalnego lub niższego poziomu, zadaje podwójne trafienie krytyczne elitarnemu wrogowi, zaś bossowi zadaje zwyczajne trafienie krytyczne.



Ciężka ZniewagaCiężka zniewaga
Plugawe obelgi przyciągają uwagę wszystkich pobliskich wrogów sprawiając, że porzucają swe aktualne ofiary i atakują wojownika.



MasakraMasakra
Wojownik wykonuje śmiercionośny zamach, automatycznie zabijając pobliskich wrogów niższych poziomów i zadając trafienie krytyczne elitarnym celom. Bossowie otrzymują jednak normalne obrażenia.

 

Łotrzyk

Cios w SerceCios w serce
Łotrzyk uderza z ogromną precyzją, starając się jednym ciosem wykończyć osłabionego przeciwnika. Jeśli atak powiedzie się, cel na poziomie elitarnym lub niższym ginie na miejscu, o ile jego żywotność jest wystarczająco niska. Jeżeli atak nie uśmierci celu, zadaje mu zamiast tego trafienie krytyczne.



DuchDuch
Łotrzyk wtapia się w cień, przez jakiś czas automatycznie unikając fizycznych ataków przeciwników.



Słabe PunktySłabe punkty
W tym trybie łotrzyk wyszukuje słabe punkty przeciwników, uderzając każdy cel w sposób zwiększający przez jakiś czas wszelkie obrażenia odnoszone przez danego wroga, niezależnie od ich źródła.



MgnienieMgnienie
Śmiercionośna szybkość łotrzyka jest niezrównana. Na zaznaczonym terenie łotrzyk porusza się tak szybko, że staje się niewidoczny, biegając od celu do celu i zadając każdemu ciosy w czułe miejsca.

 

Broń i tarcza

MolochMoloch
Jeśli tryb ten jest aktywny, silna budowa ciała sprawia, że postać powala wrogów stojących na jej drodze. Każde powalenie zużywa niewielką ilość wytrzymałości.



SkorupaSkorupa
Żaden atak nie przejdzie do końca przez tę tarczę. Przez średni okres wszelkie obrażenia są zredukowane, zależnie od modyfikatora kondycji postaci. Pawęż Wieków czyni postać całkowicie odporną na obrażenia przez pierwszą połowę czasu trwania zdolności.



Aura BezczelnościAura bezczelności
W tym trybie postać przyjmuje agresywną postawę, nieustannie prowokując pobliskich przeciwników, lecz również ciągle zużywając wytrzymałość.



Pawęż WiekówPawęż wieków
Wojownik osiąga jedność ze swą tarczą. Wykorzystując zdolność Skorupa, postać staje się na pewien czas całkowicie niewrażliwa na obrażenia.

 

Dwie bronie

Podwójny CiosPodwójny cios
Dwa niszczące ciosy po kolei zadają automatycznie trafienie krytyczne. Zdolność Czuły Punkt zwiększa obrażenia przy każdym trafieniu. Jeżeli cel został trafiony Poniżej Pasa, nie może się poruszać przez jakiś czas.



Czuły PunktCzuły punkt
Postać uzbrojona w dwie bronie stanowi niszczycielski żywioł, otrzymując trwałe premie do szansy na trafienie krytyczne w walce wręcz i obrażeń przy trafieniu krytycznym. Zdolność Podwójny Cios zadaje dodatkowe obrażenia od utraty krwi.



Poniżej PasaPoniżej pasa
Postać atakując nogi otaczających ją wrogów, na pewien czas zmniejsza ich prędkość ataku i poruszania się. Jeśli wróg krwawi już po ataku zadanym Podwójnym Ciosem, przewraca się i pada na ziemię.



Nieustanny Grad CiosówNieustanny grad ciosów
Postać wyznacza przeciwnika do zabicia, po czym atakuje go szybko i wielokrotnie, z każdym ciosem zużywając niewielką ilość wytrzymałości. Atak trwa dopóki cel nie umrze lub nie ucieknie, albo dopóki postać nie chybi bądź nie zużyje całej wytrzymałości. Jeżeli cel już krwawi po Podwójnym Ciosie, każde trafienie staje się krytyczne. Jeżeli cel został spowolniony ciosem Poniżej Pasa, postać zawsze trafia.

 

Broń dwuręczna

Zamaszysty AtakZamaszysty atak
Potężny cios wycina trójkąt wśród wrogów, zadając pierwszemu celowi trafienie krytyczne, a reszcie przeciwników normalne obrażenia. Trafieni padają na ziemię, o ile nie przejdą testu na odporność fizyczną.



Dwuręczny WstrząsDwuręczny wstrząs
W tym trybie każdy cios dwuręczną bronią tworzy wstrząsy, raniące innych przeciwników w pobliżu celu. Ten tryb ciągle zużywa wytrzymałość.



NatarcieNatarcie
Postać czyni kilka kroków naprzód, zadając zamaszyste ciosy, rażące wielu wrogów naraz.



Niszczycielski WirNiszczycielski wir
W tym trybie postać nieustannie wiruje, atakując otaczających ją wrogów i zadając im zaciekłe ciosy. Niestety każdy taki cios zużywa wytrzymałość. Ten tryb może być aktywowany tylko w trakcie walki.

 

Łucznictwo

CelnośćCelność
Dopóki ten tryb działa, umysł łucznika zajęty jest wyłącznie trajektorią następnego strzału, co daje postaci premie do ataku, obrażeń oraz szansy na trafienie krytyczne z broni strzeleckiej, zaś wszystkie te premie zależą od współczynnika zręczności łucznika.



Spowolnienie CzasuDwuręczny wstrząs
Silne skupienie spowalnia czas postrzegany przez łucznika, w praktyce redukując szybkość ruchu pobliskich wrogów, póki ten tryb działa, za wyjątkiem przeciwników elitarnych i silniejszych. Niestety, ta głęboka koncentracja ciągle zużywa wytrzymałość.



Strzał RozpryskowyStrzał rozpryskowy
Łucznik wypuszcza specjalną strzałę, która zadaje celowi potrójne trafienia krytyczne, a następnie rozpryskuje się, zadając połowę obrażeń wszystkim, którzy mieli pecha stać w pobliżu. Może ranić sojuszników.



Deszcz StrzałDeszcz strzał
Łucznik wystrzeliwuje prosto w niebo wiele strzał, które po pewnym czasie spadają na wyznaczony obszar. Może razić sojuszników.

 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież