Wojownik
Drugi oddech Wieloletni trening daje wojownikowi dostęp do najgłębszych zasobów energii, dzięki którym w jednej chwili może prawie całkowicie odnowić swe zapasy wytrzymałości.
Dola sługi Wojownik wyprowadza potężny cios, z zamiarem zlikwidowania najsłabszego celu. Udany atak automatycznie zabija przeciwnika normalnego lub niższego poziomu, zadaje podwójne trafienie krytyczne elitarnemu wrogowi, zaś bossowi zadaje zwyczajne trafienie krytyczne.
Ciężka zniewaga Plugawe obelgi przyciągają uwagę wszystkich pobliskich wrogów sprawiając, że porzucają swe aktualne ofiary i atakują wojownika.
Masakra Wojownik wykonuje śmiercionośny zamach, automatycznie zabijając pobliskich wrogów niższych poziomów i zadając trafienie krytyczne elitarnym celom. Bossowie otrzymują jednak normalne obrażenia.
Łotrzyk
Cios w serce Łotrzyk uderza z ogromną precyzją, starając się jednym ciosem wykończyć osłabionego przeciwnika. Jeśli atak powiedzie się, cel na poziomie elitarnym lub niższym ginie na miejscu, o ile jego żywotność jest wystarczająco niska. Jeżeli atak nie uśmierci celu, zadaje mu zamiast tego trafienie krytyczne.
Duch Łotrzyk wtapia się w cień, przez jakiś czas automatycznie unikając fizycznych ataków przeciwników.
Słabe punkty W tym trybie łotrzyk wyszukuje słabe punkty przeciwników, uderzając każdy cel w sposób zwiększający przez jakiś czas wszelkie obrażenia odnoszone przez danego wroga, niezależnie od ich źródła.
Mgnienie Śmiercionośna szybkość łotrzyka jest niezrównana. Na zaznaczonym terenie łotrzyk porusza się tak szybko, że staje się niewidoczny, biegając od celu do celu i zadając każdemu ciosy w czułe miejsca.
Broń i tarcza
Moloch Jeśli tryb ten jest aktywny, silna budowa ciała sprawia, że postać powala wrogów stojących na jej drodze. Każde powalenie zużywa niewielką ilość wytrzymałości.
Skorupa Żaden atak nie przejdzie do końca przez tę tarczę. Przez średni okres wszelkie obrażenia są zredukowane, zależnie od modyfikatora kondycji postaci. Pawęż Wieków czyni postać całkowicie odporną na obrażenia przez pierwszą połowę czasu trwania zdolności.
Aura bezczelności W tym trybie postać przyjmuje agresywną postawę, nieustannie prowokując pobliskich przeciwników, lecz również ciągle zużywając wytrzymałość.
Pawęż wieków Wojownik osiąga jedność ze swą tarczą. Wykorzystując zdolność Skorupa, postać staje się na pewien czas całkowicie niewrażliwa na obrażenia.
Dwie bronie
Podwójny cios Dwa niszczące ciosy po kolei zadają automatycznie trafienie krytyczne. Zdolność Czuły Punkt zwiększa obrażenia przy każdym trafieniu. Jeżeli cel został trafiony Poniżej Pasa, nie może się poruszać przez jakiś czas.
Czuły punkt Postać uzbrojona w dwie bronie stanowi niszczycielski żywioł, otrzymując trwałe premie do szansy na trafienie krytyczne w walce wręcz i obrażeń przy trafieniu krytycznym. Zdolność Podwójny Cios zadaje dodatkowe obrażenia od utraty krwi.
Poniżej pasa Postać atakując nogi otaczających ją wrogów, na pewien czas zmniejsza ich prędkość ataku i poruszania się. Jeśli wróg krwawi już po ataku zadanym Podwójnym Ciosem, przewraca się i pada na ziemię.
Nieustanny grad ciosów Postać wyznacza przeciwnika do zabicia, po czym atakuje go szybko i wielokrotnie, z każdym ciosem zużywając niewielką ilość wytrzymałości. Atak trwa dopóki cel nie umrze lub nie ucieknie, albo dopóki postać nie chybi bądź nie zużyje całej wytrzymałości. Jeżeli cel już krwawi po Podwójnym Ciosie, każde trafienie staje się krytyczne. Jeżeli cel został spowolniony ciosem Poniżej Pasa, postać zawsze trafia.
Broń dwuręczna
Zamaszysty atak Potężny cios wycina trójkąt wśród wrogów, zadając pierwszemu celowi trafienie krytyczne, a reszcie przeciwników normalne obrażenia. Trafieni padają na ziemię, o ile nie przejdą testu na odporność fizyczną.
Dwuręczny wstrząs W tym trybie każdy cios dwuręczną bronią tworzy wstrząsy, raniące innych przeciwników w pobliżu celu. Ten tryb ciągle zużywa wytrzymałość.
Natarcie Postać czyni kilka kroków naprzód, zadając zamaszyste ciosy, rażące wielu wrogów naraz.
Niszczycielski wir W tym trybie postać nieustannie wiruje, atakując otaczających ją wrogów i zadając im zaciekłe ciosy. Niestety każdy taki cios zużywa wytrzymałość. Ten tryb może być aktywowany tylko w trakcie walki.
Łucznictwo
Celność Dopóki ten tryb działa, umysł łucznika zajęty jest wyłącznie trajektorią następnego strzału, co daje postaci premie do ataku, obrażeń oraz szansy na trafienie krytyczne z broni strzeleckiej, zaś wszystkie te premie zależą od współczynnika zręczności łucznika.
Dwuręczny wstrząs Silne skupienie spowalnia czas postrzegany przez łucznika, w praktyce redukując szybkość ruchu pobliskich wrogów, póki ten tryb działa, za wyjątkiem przeciwników elitarnych i silniejszych. Niestety, ta głęboka koncentracja ciągle zużywa wytrzymałość.
Strzał rozpryskowy Łucznik wypuszcza specjalną strzałę, która zadaje celowi potrójne trafienia krytyczne, a następnie rozpryskuje się, zadając połowę obrażeń wszystkim, którzy mieli pecha stać w pobliżu. Może ranić sojuszników.
Deszcz strzał Łucznik wystrzeliwuje prosto w niebo wiele strzał, które po pewnym czasie spadają na wyznaczony obszar. Może razić sojuszników.
|
Polub nas także na facebooku - Cuda Thedas :)