Dragon Age

Cuda Thedas

Dragon Age: The Silent Grove

Dodano: 06 stycznia 2012 16:25 | autor: Severan

Jak podaje Comic Book Resources, już w 22 lutego przyszłego roku do sprzedaży ma trafić nowa seria komiksów z uniwersum Dragon Age. Taką informację ogłosiło na New York Comic Con, BioWare i wydawnictwo Black Horse. Będzie to sześć numerów, ukazujących się co dwa tygodnie, dostępnych poprzez aplikację Dark Horse na iOS oraz online, po $0,99 za każdy.

Fabuła będzie dotyczyć podróży Alistaira, Varrica i Isabeli do Antivy, w celu odkrycia sekretu z przeszłości niedoszłego templariusza. Przygody, kłopoty i smoki czyli najlepsza mieszanka od BioWare.

Pracą nad komiksem zajmie się m.in David Gaider, główny scenarzysta BioWare, Alexander Freed (scenariusz) oraz Chad Hardin (ilustracje).

Komiks Dragon Age

Szkice:

Varrick Isabela Alistair1 Alistair2 Flemeth Smoki

Okładki:


Dragon Age: The Silent Grove #1 Dragon Age: The Silent Grove #2 Dragon Age: The Silent Grove #3 Dragon Age: The Silent Grove #4 Dragon Age: The Silent Grove #5 Dragon Age: The Silent Grove #6 Dragon Age: The Silent Grove #1-6

Opisy fabuły:


Pasjonująca, składająca się z sześciu części seria przedstawi historię, która pozwoli fanom uznanej marki Dragon Age zagłębić się w mitologię RPG. Czytelnicy będą mogli śledzić losy Alistaira, Isabeli i Varrica, trojga ważnych bohaterów z Dragon Age: Początek i Dragon Age 2, podczas ich podróży do Antivy - kraju rządzonego przez zabójców. Bohaterowie serii komiksów udadzą się w legendarną podróż, by odkryć jedną z największych tajemnic w historii Thedas, napotykając na swojej drodze wiele przeciwności. Będą musieli nie tylko uciec z więzienia, lecz również zmierzyć się z tajemniczą i niebezpieczną Wiedźmą z Głuszy.
Bohaterowie udadzą się w podróż do Antivy, egzotycznego kraju zabójców, by zgłębić tajemnicę z przeszłości Alistaira, która sprowadzi na nich niebezpieczeństwo - jak również odkryje zaskakującą prawdę na temat natury smoków w Thedas.
Niespotykanym jest, by sam król podejmował się niebezpiecznych misji nie wysyłając nań swego emisariusza, lecz Król Alistair Theirin usłyszał plotkę równie ważną co osobistą i został zmuszony do sprawdzenia jej prawdziwości - choć nie wyruszył sam. Wraz z zabójczymi i dowcipnymi najemnikami, Isabellą i Varrickiem, Alistair wyrusza do miasta zabójców by odkryć prawdę o swym królestwie i o swoich rządach.
Rozpoczyna się drugi etap misji Króla Alistaira. On i jego towarzysze poznają prawdziwe losy Króla Marica. Podróżując poprzez morza i bagna docierają aż po kres cywilizacji. Alistair, Izabela i Varric pozostawiają w tyle ostatnią szansę na bezpieczny powrót, gdy spotykają smoka i wiedźmę, która może być kluczem do wszystkiego!
Podczas swojej misji Alistair, Isabela i Varris wykazują ogromną odwagę graniczącą z szaleństwem. Podróż przez niebezpieczne miasto jakim jest Antiva, pełna zabójców, przez większość ludzi uznawana jest za szaleństwo. Ta trójka śmieje się niebezpieczeństwu prosto w twarz, jednocześnie okradając i flirtując z katastrofą czyhającą przy barze.
10 lat po tym, jak Piąta Plaga nawiedziła Ferelden, nowy król Alistair próbuję powstrzymać ogólnoświatowe zagrożenie. Troje towarzyszy dokonało wiele by uratować Ferelden, lecz Alistair jest na tyle mądry by rozumieć, że ich kraj odgrywał jedynie małą rolę w większym planie. Próbuje go powstrzymać wraz z Izabelą i Varrickiem, którzy mimo swojej natury, próbują mu pomóc. Ze względu na szlacheckie pochodzenie Alistaira, jego moralność znacznie różni się od poglądów Izabeli i Varrica, którzy przez dłuższy okres czasu trwali w szarej strefie moralności. Ich utarczki wiążą się z historią pełną przygód, magii i smoków. Widzę ten komiks jako zabawny, przyjazny komiks przygodowo/fantastyczny i naprawdę podoba mi się ten typ formatu. Mimo, iż jest oczywistym, że to Alistair jest głównym bohaterem, to naprawdę musi polegać na swoich bliskich przyjaciołach. Dragon Age nie jest przedstawieniem jednego człowieka, i według mnie, wychodzi mu to na dobre.
Po trwających dekadę wojnach domowych i katastrofach, z pomocą króla Alistaira Ferelden próbuje odbudować swoje siły. Jednakże nic nigdy nie idzie według planu i szykują się nowe kłopoty! Problemy rozpoczynają się w Antvie, mieście nie ustępującym wspaniałości. Król Alistair tuż po zejściu ze swojego statku napotyka na kłopoty. Kłopoty o imieniu Isabela i Varric, pirat i krasnolud. Isabela i Varric dołączają do Alistaria i pełnią rolę jego przewodników czasie pobytu w Antivie, mimo wyraźnego rozczarowania Alistaira. Mimo to, król bardzo szybko przekona się, że obecność tej dwójki ocali mu życie. Dowiadujemy się, że Alistair przybył do Antivy ponieważ otrzymał informacje dotyczące "kruków". Kruki są grupą zabójców, którzy najwyraźniej mają wiele powiązań z klasami rządzącymi. Gdy nasza drużyna wchodzi do budynku, w którym ponoć przetrzymywane są informacje o krukach, szybko spostrzegają pułapki. Po tym jak ledwo uniknęli śmierci i poznali źródło informacji Alistaira, pojawia się pytanie, czy Alistair może zaufać swojemu nowemu "przyjacielowi".

Wywiad z Davidem Gaiderem i Mike'em Laidlaw

Wywiad z Davidem Gaiderem na temat prac przy produkcji komiksu

 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież